Thursday, November 4, 2010

broadband aku sudah KEMBALI!!!


sebelom nie dh 2 bulan aku x bayaq bil broadband...hahahaha....
sehinggakan kemarin dlu....ada satu panggilan yg x dikenali...kat skrin tulis"unknown"!!!
haaa.sudah!!!sapa la yg tepon nie......takot jgk...dulu aku pnah dgaq law ada naik mcm 2...
KITA AKAN MATI!!!!HUHUHUHU.....
tp aku buang jauh2 benda karut 2.....dgn perasaan yg berdebar...aku angkat la...
pas2 dgq sora cam gadis cina...dya tnya nie encik amir kah....aku pn kata yes....
huhuhu......sembang pnya sembang......tahu la aku...yg dh 2 bulan broadband x bayaq....hahaha
law x bayaq...dya block la i pnya broadband...
hoooooooo.....x leh maaa....gua susah maa nk hidup senang tnpa broadband....
smua benda kurang menjadi maa.....hahahaha....
pas2 aku jawab la.....aku pnya masalah pasaipa aku x byaq lagi...
law ampa nk tau...aku pnya broadband ada dua akaun..HUHHH...
x guna pnya org yg register 2.....SEPATOTNYA...aku kena byaq rm96 laa kn..coz
aku pakai pakej rm48 sebulan.....dua bulan rm96 la kn...tol x...
tp law tgok dlm bil...mak aiii..!!!!DEKAT RM200 TAU X!!!
argghhh....2 yg aku p serang kedai maxis centre tengahari td.....tnsion btol la....
bila je smpai kat maxis centre......aku pn luahkan la sgala masalah aku.....bukan masalah peribadi k..
masalah broadband ONLY!!.haha....
setelah selesai semua...dya kata dya akan handle semua...jgn wisau....ok...fine...aku cye...
pas2 aku byar la rm96......selesai....fuhhh.....bahaya law hdup berhutang beb...
hidup x berkat.....x senang hdup kita.....apatah lagi akhirat kelak.....MasyaAllah....takot3!!!
maxis centre kat bandar kuala terengganu....x besaq mana pn...huhuhu
nie kaunter pertanyaan utama kot...law x silap aku la..hehehe..haa..2 la number turn aku..keh3
muka x ckup tdoq nie...huhuhu....malam2 asyik study...keh3...koya demo nie..huhu
turn aku dh smpai dh....mana org nie???x layan aku pown...huhuhu...nk balik...haha
hahahaha...naim ngan yob tension tggu aku.....lama sgt kerw????huhuhu...relax la sain2 ku

DI MYDIN......KAMI TEMAN YOB BELI MAKANAN KAT KFC....
perghhh,,,,,kaya sgt depa nie....mkn tengahari kfc relaxxxxx ja.....huhuhu
aku pn pkiaq byk kali jgk.......agak2 la nk tunjuk kaya pn...hehehe
posing sokmo kawe....hahahahaha

KEPADA CUCUK........amir mintak maaf tau sal SYAZWAN 2...hahahaha....
mmg lawak la bila pkir2 balik......ntah ape2.....amir pn satu...x pkiaq pa dh....main balun ja...
huhuhuhuh...sorry cucuk.......mesty kmu sakit ati kn amir ckap mcm2 kat kmu....maafkan amir yea..
amir salah pham semua 2....huhuhuhu....amir salah....i'm sorry....huhuhu....
sebagai pengekat lagi mesra hbungan kita....amir tukaq nama laman web blog amir tau!!!hehehe
                             http://zatiradaihatsu.blogspot.com/                         
haaaa...nie la namanya.....lawa x cucuk...steady x?????hehehe....
gabungan nama kita dua nie....specel 4 u!!!!daihatsu 2 jenama jerw...amir suka jenama 2...tau..
LOVE U 4EVER!!!
 haaaa....nah...KHAS UNTUK KAMU!!!!HEHEHEHE...SUKE X???

No comments:

Post a Comment