Monday, November 1, 2010

Belanja kawan2 aku makan McD

hohohohoho......biase la kn lau belanja member2 makan.....tp nie blanja mcD boh...mau x mau...
RM50 kena ada......huhuhu.....
mlm 2 pkol 12 kowt....topek(member aku) yg mula2 skali ajak mkn....asainya aku cm malas la...
gila ke apa makn2 time wak2 2.....tp last2 aku on jgk la....cian gk....aku ajak la kawan2 kelas aku yg lain...
naim,yob,mat yie,topek dan faiz....depa nie jela yg ada kat u skg nie...kwan sekelas len dh blah dh...
meringkuk di dlm umah masing2....huhuhuhu...padan muka....sapa swoh balik awai...law x aku blnja depa skali..
gpown dulu aku dh janji dh dgn kawan2 sekelas aku kata aku nk blnja suatu hari ty....haaa..
jd aku tunaikanlah janji aku 2.....hehehe.....
bila dgaq kata nk makan mcD....smua pakat kalot hbis bersiap2.....keh2...semangat nk mampos...
tambah2 aku lak yg belanja...laju ja depa bersiap.....huhuhuhu....siott la ampa nie...
x silap aku pkol 12 stgah mlm 2 kmi terus bertolak menuju ke destinasi yg ingin kami SERANG!!!!
HAHAHAHAHA.....
mlm 2 hujan cm biasa la...lebat.................x dk tanda2 nk berhenti.....dgn kehandalan aku memandu...
dn pertolongan dn perlindungan dr Allah...maka kami pown selamat sampai ke restoren McD..
kat mana 2??????ala.....kat mana lg....kat Giant 2 la....hehehehe...
dengan berbekalkan semangat yg jitu dan kelaparan yg maksima...kmi terus menuju ke kaunter...
time 2 x tau nk order apa...pkiaq lama nk mampos.....sat2 yg nie...sat2 yg 2....last2 x jd...hahah
setelah sepakat ijmak dlm permasalahan itu....maka kmi memutuskan kami akn beli satu set...
BIG MAC MEAL!!!!hahaha.....amende 2...
haaaa...nie la bentuk dya....perghh...meleleh ayaq liuq beb....
amacam????hebat x kami makan???keh3...jgn jelez ea....hehehe
nk tau harga dya bpa satu set nie???rm 9.75 kot...law x slap aku la..
pas2 darab la dgn 6 org...bpa????haaa..alu pkiaq la sendiri....kat family aku pn x penah blanja mcmnie...haha
tp x pelah.....asalkan depa rasa bezzzz n syok...2pown dh bt aku gembira dh...hehehe
HAAA....NIE ANTA PIC2 YG SEMPAT KAMI AMBIK....

haaaa...lupa nk hbaq.....kami x gantikan ayaq coke dgn kopi panas...gler nk minum2 sejuk time mcm 2..
sejok beb...dgn hujan lebat kat luaq....hehehe...mengigil  jgk la...
berselera gler aku makan time nie....perot dh la lapaq...suasana menyejukkan...mmg bezz sgt mkn..
posing maut bersama product mcD....bakal Duta McD nie...hehehe
sopannya anak teruna nie....bgus2....hheehehhe....
ceria sungguh muka topek...makan free katakan....hahahaha
kami makan2 n sembag2 x ingat pa dh....
mcm2 topik kami ketengahkan.....bergosip2 pelbagai perkara...
huhuhuhu....lama x borak2 mcm nie....
sehinggakan kmi x sedaq dh pkol 3 pg dh.....huhuhuhuhuhu....
lama gla lepak......dn pas2 kmi pn rasa cm nk balik....hujan masa 2 pn lebat la jgk..
balik ty siap la ko katil....akan ku gomoi2 ang smpai puas...hahahaha
sampai2 saja.......terus melelapkan mata.....krohhhhh krohhhh.....ZzzzzzZZzzzz

No comments:

Post a Comment