Monday, November 4, 2013

Jom Sertai Program Pay Per Click ~ RM0.15 per klik! a.k.a Duit Poket !!

Assalamualaikum.... juz nak share kat korang semua... 

Sapa kat sini buat bisnes tapi bila time nak rolling dan untuk maintanance jadi sakit kepala....huhu...keuntungan pun kureng la kan... termasuk la saya...
Sekarang nie saya dah x risau sebab setiap bulan dapat duit poket maksimum RM250..
tanpa kuarkan modal ...sekali lagi saya cakap TANPA kuar MODAL... kerja gilerr mudah..xsusah pun...
ok la 2 kan duit poket banyak 2 utk cover rolling modal mahupun maintance dn sebagainya...
utuk student yang x dk bisnes pun leh la guna duit 2 untuk cover nak makan ke beli something ke...btoi x...

yang PENTING korang kena ada laptop dan boleh bukak internet la...law x, memang x boleh nak buat...hehehe

Memperkenalkan ......program Pay Per Clik (PPC) kepada semua pembaca blog. 
Pay Per Click bermaksud anda akan dibayar jika ada pelawat yang mengklik link yang anda paparkan, samada di blog anda sendiri, di laman wall facebook anda ataupun di forum atau iklan berbayar, hmmm menarik kan!
Satu perkara ingin saya jelaskan pada pembaca blog, PPC  Iklansticky ni tak sama dengan program klik iklan dapat duit macam Clixsense, Neobux tu sebab Iklansticky tak sediakan iklan untuk anda klik dan dapat upah klik iklan, anda kena sebarkan link anda supaya orang klik, kemudian baru lah boleh dapat komisyen!
Kenapa Anda patut Sertai Program Pay Per Click Iklan Sticky?
1. Kerana ianya sangat mudah, anda dibayar untuk setiap klik, walaupun pelawat tidak membuat sebarang pembelian. Ini ialah platform PPC yang paling sempoi dan paling mudah menolong anda menjana pendapatan di internet sebagai seorang agen Iklansticky.
2.Kadar bayaran kliknya tinggi..dengan setiap klik yang dihasilkan, anda akan dibayar RM0.15, semakin banyak klik anda dapat, semakin banyak komisyen akan dibayar pada hujung bulan nanti.
3. Jika anda ada mempunyai website atau blog sendiri, hanya letakkan banner di blog anda. Copy dan paste banner yang menarik dalam pelbagai saiz untuk menarik perhatian pelawat.
4. Senang untuk “cash out” atau keluarkan duit. Sebaik sahaja anda berjaya mengumpul min 100 klik atau bersamaan RM15.00. Komisyen akan dibayar terus ke akaun bank anda.
Bagaimana Caranya?
Anda boleh letakkan banner IklanSticky di bahagian banner blog atau wall facebook anda dengan disertakan link IklanSticky anda (contoh : http://iklansticky.com/hop.php?ref=NAMA_ANDA) dengan tujuan memperkenalkan link anda kepada mereka dan harapan mereka mengklik banner/link anda.
Contoh tempat dimana anda boleh letak link IklanSticky:
1) Sebarkan link anda di facebook wall dan memperkenalkan link ini kepada rakan-rakan FB anda.

post kat wall facebook je
2) Ruangan banner blog anda atau mana-mana blog yang mempunyai kunjungan pelawat yang tinggi.
3) Artikel yang dipost pada blog anda atau komen yang ditinggalkan semasa blog walking.
3) Anda mempunyai fanpage? Post link di wall fanpage anda supaya fans baca dan klik link tersebut.
4) Forum- buka satu thread yang digemari dan letak link anda di thread tersebut. Anda juga boleh tinggalkan link sebagai signature.
5) Anda mempunyai list? Blast link anda kepada subscriber anda menggunakan Trafficwave, Aweber, Getresponse atau Emelmatik.
6) Post link anda di portal pengiklanan percuma atau berbayar.
7)Anda boleh post link anda di sebarang jenis iklan berbayar seperti Adsense, FB ads, Banner berbayar atau mana-mana website yang boleh mendatangkan klik yang banyak.
Berapa Komisyen yang Saya Dapat?
Komisyen anda adalah dikira berdasarkan kategori komisyen per klik yang ditetapkan oleh IklanSticky. Komisyen anda akan bermula dengan RM0.15 per klik hingga RM0.015 per klik, berikut merupakan jadual bayaran komisyen mengikut bilangan klik dalam satu bulan :
stickyad
Kesimpulannya IklanSticky adalah satu platform yang memberi anda peluang menjana pendapatan melalui program PPC dan membekalkan maklumat berinformasi. Jom maanfaatkan peluang ini untuk meningkatkan pendapatan berpanjangan anda. Bak kata pepatah “sikit-sikit, lama jadi bukit”.
Sertai PPC Iklan Sticky sekarang. Klik DI SINI untuk ke laman website Iklan Sticky dan untuk mendaftar :-)

No comments:

Post a Comment