Tuesday, August 23, 2011

rindunya blog aku nie!!!!!!!!

Assalamualaikum....
hehehehe.....dh lama aku x bukak blog nie....sekian lama blog nie honey moon....huhuhu
akhirnya....hari nie bwu aku terniat hati nk blogging....
aku ingatkan aku dh x nk dh blongging2 nie sejak.......hmmm....sejak aku jadi 'single nie'...

hmmm...ye la kn...aku buat blog nie pn sebb dya...tp skg...hmmm...dh la..malas nk cter....sedih sgt...aku kdg2 sensitif jgk...huhuhu...k la....come on amir izzat....bersemangat ok....bunga bukan sekuntum....
byk lg bunga yg bagus2 kat luaq sana....tp...kdg2...bunga yg kita penah syg....dn skg bunga 2 dh hilang....segala kenangan bersama bunga 2 x kn penah padam....aku sentiasa merindui bunga 2...x pe la amir izzat....anggap la semua 2 bukan jodoh ang k....kuatkan semangat k....bunga 2 dh bahagia skg....dh ada kumbang len ambik....so kumbang yg di sini masih lg tercari2 bunga yg sesuai......x pa amir izzat....jodoh,rezeki dan ajal semua di tangan tuhan...cuma dya dtg cepat atau lmbat ja....
ok stop cter sal 2.......!!huhuhu
skg aku nk cter sal keadaan dn kehidupan aku skg....
byk sgt nk cter nie...huhuhu....x pa...aku cuba ringkaskan sebaik mungkin...heee~
1) sem nie aku n kawan2 aku buat program yg agak besaq la jgk....iaitu Karnival Mahasiswa Anti dadah unisza....mmg gempak....dn aku sgt2 berpuas hati...x sia2 aku berpenat lelah dlm menguruskan karnival 2....tenkiu jgk kpd semua exco2 yg terlibat.....tnpa ampa semua...karnival x kn dpt dijalankan dgn sempurna...

2)kali nie posa...kami masak dlm bilik selama seminggu awal minggu posa...mmg bez....hehehe....hari pertma masak spegeti, 
hari kedua masak tom yam,hri ketiga masak koteaw lakna,hari keempat masak mee kari,hari kelima masak sardin ikan,hari keenam buat koktel...dan hari ketujuh maak megi...hohohoho....yg pastinya...setiap masakan not bad k....padan la dgn buat first tyme lak 2...hehehe


3)beli anset baru...hehehe...yg android pnya....bwu la bez....leh download mcm2 application n game...hehehe...anset xperia x8....huhuhu....harga rm450 sekali chrger,earphone,memory 4gb,screen protector n waranty setahun....
dan anset yg aku pakai sebolom nie dh jual kat budak unisza jgk...jual rm200...hehehe...anset nokia yg xpress music 2...huhuu

4)keta xcident...adoiiii.....semua kos nk repair semua hampir rm800 hbaq ang...aiyaaaaa....

kesimpulan...aku mmg ad byk nk cter tp jenoh rr kn nk tulis...so...yg di atas 2 la antaranya..hehehe....aku dh plg ringkaskan...pas nie...aku nk hari2 blogging...update selalu....ingat amir!!jgn hangat taik2 ayam ja...huhu..

1 comment: