Friday, October 29, 2010

Bagaikan jatuh ditimpa tangga.....huhu

adoiiii.....mcm2 hal berlaku.....laptop dh siap format dh...tp byk software2 yg x bpa nk jadi...geram btol la..
huhuhuhu......
x pa...nsib bek org yg memformatkan lptop aku 2 atas blok aku ja...
bsok la aku nk p serang dya....hahahahaha.....eh..bsok apanya...hari nie la..huhuhu
mlm nie aku ada test taekwando....arrgghh...tension btol la....koko kali nie yg plg cerewet skali...
dh la bg dua xsegment...kena wat demo plak...pas2 wat final project...
yg last test teori...huhuhu.....law x dpat A...CGPA ak dok tara 2 jgk la...x up2 ....huhh
baca pn skit ja....pg2 stg pkol 7.45 pg kena ada kat DABs dh....ada seminar Qiraat antarabgsa 2 beb..
bkan calang2 org nk mai nie....dr mesir ada....arab saudi ada...indonesia pn ad....mcm2 ada...
aku kna uruskan dlm bahagian protokol...menyambut tetamu...kena speaking nie...huhuhu
x pa...relex jerw....bt mcm dh biasa...slumber rock suda....hehe
nasib bek program hbis pkol 5 ptg.....dn la jgk aku nk baca utk test mlm 2...huhuhu
letih2.....penat oooiii badan.....sian badan aku....kaki bru ja lega...tp dok jalan byk2....cri pasai btol..
aku dh lama x beletiaq nie...hah...ambik ampa ....dgaq la ak membebel nie...hahaha
bsok juga org yg tersayang balik umah...huhuhu,,,,sapa ja yg nk teman aku...huhuhu...
ahhhh....mengada tol la....mcm la x leh msj....
tp serius...dya dh berubah skg nie....aku cm sedih ja skit....
tp x pelah......bknnya dya nk berubah kpd yg x elok...dya nk berubah jd baik..
hmmmmm...bkn maksud sbolom nie dya x bek...tp untuk menjadi lebih baik....
Alhamdulillah la law dya nk berubah....tp harap dya x melupakan aku...harap dya selalu ambik berat sal aku..2 ja aku pinta.....
hmmmmm......makin pkiaq makin sakit lak hati nie...argghhh...bia je la....
aku nie bkan jiwang sgt...tp hati ak nie lembut...bak sutera....huhu..
yp yg pasti...aku tetap menyayangi dya.....dulu,kini dan selamanya....
love u cucuk.....




No comments:

Post a Comment