Thursday, October 28, 2010

Bagai bayi yang baru dilahirkan..

Assalamualaikum kpd semua saudara seislam dgnku dan salam sejahtera kpd semua manusia yg hidup diatas muka bumi ini...
Alhamdulillah...syukur kpd ilahi....akhirnya aku dh ada blog sendiri dh...hahahaa....selama nie dok berangan2 bila la aku nak ad blog sendiri.....mcm2 alasan aku bg....x dak masa la...segan la....x dk mood la...mcm2...
last2.....nah ambik....terpampang la sgala kisah suka duka dlm kehidupan aku....
insyaallah....dgn adanya pengalaman yg menimpa diriku ini....aku akan memastikannya menjadi pengajaran yg amt berguna bg melayari kehidupan yg penuh dgn fitnah dn fana nie....
semoga dgn kekuatan dn ketabahn yg dianugerahkn dr Maha pencipta akan membuatkan aku lebih tabah dn berani menghadapi liku2 perjalanan yg tidak kita pasti.....
dgn ini...sy mengistiharkan...bahawa...28 oktober 2010....(ingat btol2 tarikh nie..)huhuhu...
bermulalah.....kisah asam garam dn suka semanis madu lebah....x pn semanis durian...haha...
merapu la plak...huhu..dlm kehidupn aku...
so...awai2 skali sy ingin memohon maaf andaikata kata2 aku agak kasar atau ada yg tidak memahami...aku mintak maaf byk...budak baru blajar kn....tolong la tunjukkan yea...huhu...
aku nie baru nk bertatih lg dlm penulisan ntah ape2 nie...hahaha...kena la ngan tajok kali nie..
Bagai bayi yg baru dilahirkan.....huhuhuhu.....
(harap anak aku x jadi mcm nie....ty jd bayi pertama pakai kaca mata)huhuhu..rabun kot

No comments:

Post a Comment