Tuesday, January 17, 2012



SEMAKAN ON LINE TAWARAN KPLI J-QAF | KURSUS LEPASAN IJAZAH SEKOLAH RENDAH 2012 Tahniah diucapkan kepada mereka yang berjaya untuk permohonan KURSUS PERGURUAN LEPAS IJAZAH SEKOLAH RENDAH [KPLI-SR j-QAF] bagi ambilan januari 2012. Berikut merupakan link untuk anda membuat semakan samaada anda berjaya atau tidak untuk mengikuti kursus KPLI j-QAF untuk pengambilan 2012. 
http://apps1.moe.gov.my/kpli/twr12/index.cfm


Kepada pemohon KURSUS PERGURUAN LEPAS IJAZAH SEKOLAH RENDAH j-QAF yang telah membuat permohonan, anda boleh membuat semakan status permohonan anda secara on line.

saya ucapkan sekalung tahniah kepada kakak senior saya....
julaiha bt garif... permohonannya telah berjaya....
 (kakak saya yg cute,comot n nakal...hahaha)
dan sorang lagi kakak senior aku yg garang!!haha...
tapi hati ada taman...heee~
(x anggap mcm aka saya pn tapi anggap mcm mak..haha..membebel sokmo..ngeh3)

Alhamdulillah....murah rezeki mereka...
dpt dekat dgn rumah lak 2....huhuhu,,,jelez nehh...
saya pn suatu hari nanti nk jadi macam akak jugak...
nk jadi seorng guru....
tapi INGAT!!!
Sape kata jadi cikgu SENANG?
Bila ampa jadi cikgu..Baru ampa tau susahnye jadi cikgu..

time pertandingan bola.. cikgu jd REFEREE..

time aktiviti KH.. cikgu jd PETANI..
time kutip yuran.. cikgu jd AKAUNTAN..
time RMT.. cikgu jd PELAYAN..
time budak pecah kepala.. cikgu jd DOKTOR..
time ceramah.. cikgu jd MOTIVATOR..
time hias kelas.. cikgu jd PELUKIS SENI..
time persembahan hari guru.. cikgu jd PENYANYI..
time baiki kerusi rosak.. cikgu jd TUKANG KAYU..
time budak muntah dlm kelas.. cikgu jd TUKANG SAPU..
time budak mencuri.. cikgu jd DETEKTIF..
time perkhemahan.. cikgu jd MASTERCHEF..
time hari kantin.. cikgu jadi PENIAGA PASAR MALAM..
time masuk waktu solat.. cikgu jd TOK IMAM..
time budak bergaduh.. cikgu jd HAKIM MAHKAMAH..
time budak sakit kecemasan.. cikgu jd PEMANDU AMBULANS..
time merentas desa.. cikgu jd POLIS TRAFIK..
time budak sedih.. cikgu jd PELAWAK SARKIS..

cikgu.. serba boleh... ^_^
2 sbb saya suka jadi cikgu!!!
semua pekerjaan kita leh buat...hehehehe
dan pekerjaan cikgu sgt2 mulia....

Tahniah sekali lagi diucapkan kepada semua pemohon.. Diharap dapat menjadi guru yang berguna kepada agama ,bangsa dan negara..!!
aminn Ya Allah....


 (mak aku yg disayangi...lama dh x balik jumpa mak,,hmm)

p/s : mak aku pn cikgu jgk....patotla darah aku mcm nk jadi cikgu ja...hahahaha......mak borek anak rintik...ngeh333 

No comments:

Post a Comment