Thursday, January 27, 2011

........ponteng kelas secara x sengaja.....

hancur musnahhhhhhhhhhhh......harapan aku selama nie...
azam aku sem nie x nk ponteng kelas tp akhirnya......damn!!!...huhuhu
punya la awai aku bgun hari nie....pkol 6.30pg...hahaha
bg aku plg awai dh 2...hohoho...pas2 myg...
aku trus p ambik costumer aku kat blok A dan blok N...
kesemuanya pmpuan....huhuhu....skg ramai sgt costumer aku berjantina pmpuan..
ada dya tarikan jgk noh ak nie...hahahha...(cuk..jgn marah ha..huhu)
time 2 dh pkol 7...aku trus memecut laju menghntar costumer aku p airport..

pecut la jgk.....mau x pecut,kelas dh la pkol 8 stg...ngan x mandi lagi...adoii...
mmg dlm hati nie...mintak2 la sempat...huhuhu....coz aku dh bajet dh..
aku bajet masa law p bandar 20 minit ja....pas aku p airport..2org lg nk p mbkt...

adoiii....menyusahkan btoi....balik pa tau awai2...huhhhh...
tgok cm aku...relax ja...x gadoh2 aih nk balik...ank manja tol..hahaha
bila dh antaq airport....tgal la 2org lagi...tgok tank minyak dh nak dekat E...adoii...

x sempat lak nk p bandaq...nk kena boh minyak dlu..huhhh...
buang masa dh kat si2....sampai2 ja kat stesen minyak....puuutttttt...
bunyi apa 2???????
hahahha.....bau semacam ja....
2org 2 trus katop hidung.....aku tnya la pasaipa...hahaha

buat tnya leh...padahal aku yg 'melepas'..hohoho...
gila ang....malu weiiii...mana la nk letak muka aku yg ensem nie???
jatuh saham aku tau time 2...
aku pn mintak maaf la sgt2 kat depa...nk wat cmna..
kita x leh tahan benda2 cm nie...hhahahha...
depa pn paham walaupun terpaksa menhidu harumana kasturi dr buntut ku...hahaha
dh kentut pg2 nie....mesti la nk berak...aku lupa lak nk berak awai2 td...x tersa...
time 2 jgk dya nk terasa berak....jam menunjukkan pkol 7.20 minit...hmm..sempat je lagi nie...
aku pn terus serbu msok dlm jamban kat stesen minyak 2...

tgok2 jamban laki x leh gna....rosak dya tulis...aku dgn dh x tahan dh nie...
aku masok je jamban pmpuan...hahahaha......bez..wangi je semacam..huhu
pas2 jam menunjukkan pkol 7.30 minit...aku trus pecut nek keta dh tekan minyak sehabis power..
tgah sedap2 memotong...tibe2 jem pulak....huhhhh....kat jambatan nk p bandar 2...

tnsion tol la....hangin tau x....jem pnjang kot...huhuhu...aku dlm hati..bye2 nahu...hahha
coz kelas pg 2 madah nahu dan sorof...huhuhu...
tara nk tggu hbis jem 2 pn dh jam 7.45 pg...hmmm...
dlm hati...mmmg sah aku x p dh kelas stg...menyesal gler...
azam aku nk hadir semua kuliah n x nk ponteng walaupn sakit....
akhirnya gugur di tengah jalan...apakan dayaku....hmmm..
dh hbis mengantar depa kat stesen bus kat mbkt...aku pn balik la slow2...
ye la...x kn nk laju2 lak...dh x sempat la...dh la kelas sejam ja...law p pn...msti ustzah nk kuaq dh..
huhuhu....sengal n sebal la time 2....
dh la terkentut depan pmpuan...terberak lak....pas2 ponteng kelas..
pg2 pn dh jd mcm2 kat diriku ni...
hmmmmm...
kuatkan semangat!!!!amir kuat!!!bia la...
aku x ksah...aku anggap smua 2 cabaran dlm perniagaan dn khidupn...
hehehhehe,,,nk cover la 2...keh3...
yg pasti...aku dpat rm27 hasil menhantar depa td...
Alhamdulillah...syukur....2 la..bwu aku paham...org kata law pg2 tdoq..rezeki x masok..
hahaha.....
dgn duit 2...aku pn p la beli ROTI NAN...kat kdai 24 jam kat maktab...

bez tau.....dh la murah...sedap lak 2...
tp bg aku sedap law makan kat si2 la...bg aku law bungkus2 nie....x sedap la..
cm x puas ja bungkus2 nie...x feeling...hahaha...



aku pn order la satu keping...bungkus..n order teh tarik...minum dlu sambil2 menunggu roti nan siap..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.penat la weiii.....cter aku pnjang sgt....hahahha....
yg penting...hari nie...aku mmg diet...pagi tgahari makn roti ja...huhuhu...
tp malm...aku dh swoh roomate aku belikan nasi...


dn hari nie jgk...anset nokia aku dh siap repai...
repair kat hock kee seng ja...

kena la rm100...hmmmm
terbang lagi.....
mcmna la nk save.....nk kawen!!!!.

No comments:

Post a Comment