Wednesday, November 24, 2010

DIAMBANG PEPERIKSAAN!!!!!

hohohohoho......
dh lama x update,,,,bpa hari aku terpaksa tggal blog kesayangan aku nie...
gara2 sbb EXAM!!!
arghhhhh.......minggu depan bwu hbis.......kenapa perlu exam erk???
adoiiii.....menyusahkan......tnsion lak 2.....
hari2 kena menghadap buku......
huhuhu.....2 antara keluhan2 kebanyak student skg nie...
btol x????
jgn dok tipu aku la....aku leh bace la isi hati ampa nie...hahaha
x nk exam x yah la dok kat sekolah atau ipta atau pusat pngajian yg len....
hbis 2 ampa nk pandai mcmna???
ty org kata ampa bodo ampa marah....adoiii...
sapa nk kawin dgn org x berpelajaran mcm ampa nie???
hahhhh???
lain la pmpuan.....pmpuan x ngaji pndai pn x pa....
coz ty dok celah ketiak suami ja...hahaha
dh rrr....
malas nk tulis byk2.....
nk STUDY!!!!!!
doakan kejayaan aku yea kawan2....
semoga kejayaan milik kita bersame...
amin ya robbala'lamin...

No comments:

Post a Comment